• Rower szosowy Look 795 Light RS Proteam Ultegra rozm M

25999.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 12.99
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty w sklepie lub dowóz 0
Kurier 12.99
Kurier (Pobranie) 20
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 669191501

Zostaw telefon

795 Light RS to najbardziej zaawansowany pod względem integracji rower szosowo-lotniczy, który odzwierciedla ponad 30-letnie know-how i doświadczenie inżynierów LOOK. Świadczy o tym doskonałe opanowanie projektowania geometrycznego ramy, dobór grubości rur oraz montaż materiałów węglowych użytych w procesie produkcyjnym.

 

Ta wersja, która uwzględnia komfort jako prawdziwy czynnik wydajności, korzysta z 5 głównych rozwiązań:

- Prowadzenie kabli ułatwiające montaż i konserwację.

- Suport wykonany w 100% z włókna węglowego zapewnia większą sztywność.

- E-POST 2 EVO.

- Pokrowiec Di2 dla łatwiejszego połączenia

- Kierownica ADH2 ze zintegrowanym SZYBKIEM WYDANIEM.

 

Technologia 795 Rs Aero:

- Testowany w tunelu aerodynamicznym, 795 został w całości zaprojektowany, aby osiągnąć najlepsze kształty aerodynamicznych rur zgodnie z definicją NACA (Krajowy Komitet Aeronautyki). Jego profil NACA jest idealny na wszystkich rurach przyciętych poziomo w stosunku do podłoża, dzięki czemu 795 AEROLIGHT RS zyskuje na aerodynamice o 11,7% w porównaniu z tradycyjnym rowerem wyścigowym (typ 695). Oznacza to zysk 1 min 14 s na 100 km jazdy po torze.

 

Technologia integracji:

- Projektowanie roweru w LOOK nie oznacza budowy ramy, a dopiero później komponentów.

Stworzenie roweru z włókna węglowego LOOK jest postrzegane jako całość, w której komponenty są przemyślane i wykonane tak, aby wtapiały się w ramę.

Każdy element, który jest połączony z ramą musi być w stanie poprawić osiągi roweru. Dzięki tej integracji powstał elegancki design i płynne linie, które LOOK potrafi opanować.

 

Technologia Hm Carbon 1,5k:

- HM: wysoki moduł. «Wysokiej klasy» włókna. Ich sztywność jest bardzo wysoka, średnio dwukrotnie większa od sztywności włókien HR. Włókna HM zapewniają większą sztywność bez dodatkowego ciężaru. Rowery LOOK są wykonane z włókien HM 3K lub 1,5K, te ostatnie mają drobniejszy splot, a przez to lżejsze (tj. 1,5 włókna = 1500 nitek w 1 włóknie).

LOOK od ponad 30 lat wypracował unikalną wiedzę i wyjątkowe doświadczenie, które pozwala łączyć różne rodzaje włókien w celu uzyskania określonych właściwości.

Doskonalimy parametry składu węgla w celu uzyskania pożądanego zachowania.

 

E-post 2 Evo sztyca:

Sztyca E-POST 2 EVO umożliwia szeroki zakres regulacji do przodu i do tyłu i ewoluuje w odniesieniu do nowego systemu mocowania i sposobu mocowania w ramie. „Klin dociskowy” zapewnia mocne podparcie sztycy w ramie. Zewnętrzny elastomer pozwala sztycy filtrować wibracje i jeszcze bardziej poprawiać komfort kierowcy.

 

Aerostem:

- AEROSTEM wykonany jest z węgla HM. Jest aerodynamiczny i może być odwrócony, co zapewnia dużą wszechstronność. Jego zakres waha się od -13° do +17°, umożliwiając rowerzystom osiągnięcie pozycji od najniższej do najwyższej: Dostępnych jest sześć długości, od 80 mm do 130 mm, w krokach co 10 mm.

Sztywny, zapewnia doskonałą pozycję pilota. Ważący zaledwie 149g AEROSTEM jest doskonałym wyborem dla lekkiej łodygi.

 

Pokrywa Di2 dla łatwiejszego połączenia:

- Puszka połączeniowa Di2 jest nadal montowana w ramie za pomocą małej pokrywy znajdującej się tuż za mostkiem, ale ta pokrywa została przeprojektowana, aby umożliwić przymocowanie skrzynki połączeniowej bezpośrednio na jej spodzie. W ten sposób wszystkie funkcje Di2 są dostępne z zewnętrznej strony pokrywy, dzięki czemu nie trzeba już jej fizycznie zdejmować. Dzięki temu ulepszeniu konstrukcji ładowanie baterii jest również bardzo proste.

 

Kierownica Adh2 ze zintegrowanym mechanizmem szybkiego zwalniania:

- Ta wersja zawiera dźwignie szybkiego zwalniania hamulców (otwieranie i zamykanie zacisków) do napraw, wymiany kół lub regulacji klocków hamulcowych ze względu na zużycie. Regulacja zintegrowanych hamulców jest łatwiejsza i bardziej dostępna, nawet podczas jazdy na rowerze.

Kierownica ma miejsce po obu stronach mostka o średnicy 31,8 mm, co umożliwia montaż podłokietników i drążków aerodynamicznych w celu przyjęcia jeszcze bardziej aerodynamicznej pozycji podczas jazdy lub zamontowanie komputera lub kamery.

Aerodynamiczna konstrukcja kierownicy została zoptymalizowana, aby zapewnić rowerzyście więcej miejsca podczas pedałowania z siodełka, dzięki czemu unika się ryzyka kontaktu kolan rowerzysty z tyłem kierownicy.

 

Koncepcja napędu bezpośredniego:

- LOOK «Koncepcja Direct Drive» to optymalizacja wszystkich parametrów, które składają się na kokpit. Odbywa się to w szczególności poprzez zintegrowanie mostka, jako przedłużenie samego roweru, a także za pomocą krótkiego i zwężającego się steru

Suma tych czynników zapewnia doskonałą sztywność, niezbędną do uzyskania optymalnej pozycji pilota.

 

 

Dane techniczne:

 

Typ węgla: włókna Hm Im i HR Ultralight 1,5k

- Widelec: Hsc 8: 320 gr

Mostek: Aerostem Carbon regulowany od -13 ° do + 17 ° 6 Długości: 80-90-100-110-120-130 mm

- Końcówki: bez: konstrukcja monoblokowa

Wspornik dolny: Zed Specyficzne 65 mm

- Mechanizm korbowy: Kompaktowy (110 Mm) lub podwójny (130 Mm) kompatybilny z Zed 2 Aero - Regulowane ramiona: 170 / 172,5 / 175 Mm

(Dostarczany ze śrubami, ale bez zębatek)

- Z przodu

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie