-
Rower szosowy Look 795 Light RS Proteam Ultegra rozm M


Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 12.99 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 669191501
Zostaw telefon |
795 Light RS to najbardziej zaawansowany pod względem integracji rower szosowo-lotniczy, który odzwierciedla ponad 30-letnie know-how i doświadczenie inżynierów LOOK. Świadczy o tym doskonałe opanowanie projektowania geometrycznego ramy, dobór grubości rur oraz montaż materiałów węglowych użytych w procesie produkcyjnym.
Ta wersja, która uwzględnia komfort jako prawdziwy czynnik wydajności, korzysta z 5 głównych rozwiązań:
- Prowadzenie kabli ułatwiające montaż i konserwację.
- Suport wykonany w 100% z włókna węglowego zapewnia większą sztywność.
- E-POST 2 EVO.
- Pokrowiec Di2 dla łatwiejszego połączenia
- Kierownica ADH2 ze zintegrowanym SZYBKIEM WYDANIEM.
Technologia 795 Rs Aero:
- Testowany w tunelu aerodynamicznym, 795 został w całości zaprojektowany, aby osiągnąć najlepsze kształty aerodynamicznych rur zgodnie z definicją NACA (Krajowy Komitet Aeronautyki). Jego profil NACA jest idealny na wszystkich rurach przyciętych poziomo w stosunku do podłoża, dzięki czemu 795 AEROLIGHT RS zyskuje na aerodynamice o 11,7% w porównaniu z tradycyjnym rowerem wyścigowym (typ 695). Oznacza to zysk 1 min 14 s na 100 km jazdy po torze.
Technologia integracji:
- Projektowanie roweru w LOOK nie oznacza budowy ramy, a dopiero później komponentów.
Stworzenie roweru z włókna węglowego LOOK jest postrzegane jako całość, w której komponenty są przemyślane i wykonane tak, aby wtapiały się w ramę.
Każdy element, który jest połączony z ramą musi być w stanie poprawić osiągi roweru. Dzięki tej integracji powstał elegancki design i płynne linie, które LOOK potrafi opanować.
Technologia Hm Carbon 1,5k:
- HM: wysoki moduł. «Wysokiej klasy» włókna. Ich sztywność jest bardzo wysoka, średnio dwukrotnie większa od sztywności włókien HR. Włókna HM zapewniają większą sztywność bez dodatkowego ciężaru. Rowery LOOK są wykonane z włókien HM 3K lub 1,5K, te ostatnie mają drobniejszy splot, a przez to lżejsze (tj. 1,5 włókna = 1500 nitek w 1 włóknie).
LOOK od ponad 30 lat wypracował unikalną wiedzę i wyjątkowe doświadczenie, które pozwala łączyć różne rodzaje włókien w celu uzyskania określonych właściwości.
Doskonalimy parametry składu węgla w celu uzyskania pożądanego zachowania.
E-post 2 Evo sztyca:
Sztyca E-POST 2 EVO umożliwia szeroki zakres regulacji do przodu i do tyłu i ewoluuje w odniesieniu do nowego systemu mocowania i sposobu mocowania w ramie. „Klin dociskowy” zapewnia mocne podparcie sztycy w ramie. Zewnętrzny elastomer pozwala sztycy filtrować wibracje i jeszcze bardziej poprawiać komfort kierowcy.
Aerostem:
- AEROSTEM wykonany jest z węgla HM. Jest aerodynamiczny i może być odwrócony, co zapewnia dużą wszechstronność. Jego zakres waha się od -13° do +17°, umożliwiając rowerzystom osiągnięcie pozycji od najniższej do najwyższej: Dostępnych jest sześć długości, od 80 mm do 130 mm, w krokach co 10 mm.
Sztywny, zapewnia doskonałą pozycję pilota. Ważący zaledwie 149g AEROSTEM jest doskonałym wyborem dla lekkiej łodygi.
Pokrywa Di2 dla łatwiejszego połączenia:
- Puszka połączeniowa Di2 jest nadal montowana w ramie za pomocą małej pokrywy znajdującej się tuż za mostkiem, ale ta pokrywa została przeprojektowana, aby umożliwić przymocowanie skrzynki połączeniowej bezpośrednio na jej spodzie. W ten sposób wszystkie funkcje Di2 są dostępne z zewnętrznej strony pokrywy, dzięki czemu nie trzeba już jej fizycznie zdejmować. Dzięki temu ulepszeniu konstrukcji ładowanie baterii jest również bardzo proste.
Kierownica Adh2 ze zintegrowanym mechanizmem szybkiego zwalniania:
- Ta wersja zawiera dźwignie szybkiego zwalniania hamulców (otwieranie i zamykanie zacisków) do napraw, wymiany kół lub regulacji klocków hamulcowych ze względu na zużycie. Regulacja zintegrowanych hamulców jest łatwiejsza i bardziej dostępna, nawet podczas jazdy na rowerze.
Kierownica ma miejsce po obu stronach mostka o średnicy 31,8 mm, co umożliwia montaż podłokietników i drążków aerodynamicznych w celu przyjęcia jeszcze bardziej aerodynamicznej pozycji podczas jazdy lub zamontowanie komputera lub kamery.
Aerodynamiczna konstrukcja kierownicy została zoptymalizowana, aby zapewnić rowerzyście więcej miejsca podczas pedałowania z siodełka, dzięki czemu unika się ryzyka kontaktu kolan rowerzysty z tyłem kierownicy.
Koncepcja napędu bezpośredniego:
- LOOK «Koncepcja Direct Drive» to optymalizacja wszystkich parametrów, które składają się na kokpit. Odbywa się to w szczególności poprzez zintegrowanie mostka, jako przedłużenie samego roweru, a także za pomocą krótkiego i zwężającego się steru
Suma tych czynników zapewnia doskonałą sztywność, niezbędną do uzyskania optymalnej pozycji pilota.
Dane techniczne:
Typ węgla: włókna Hm Im i HR Ultralight 1,5k
- Widelec: Hsc 8: 320 gr
Mostek: Aerostem Carbon regulowany od -13 ° do + 17 ° 6 Długości: 80-90-100-110-120-130 mm
- Końcówki: bez: konstrukcja monoblokowa
Wspornik dolny: Zed Specyficzne 65 mm
- Mechanizm korbowy: Kompaktowy (110 Mm) lub podwójny (130 Mm) kompatybilny z Zed 2 Aero - Regulowane ramiona: 170 / 172,5 / 175 Mm
(Dostarczany ze śrubami, ale bez zębatek)
- Z przodu
- Producenci